مصاحبه آرشیو خبر ها
قرار نیست هر کسی سر راهمان است را له و لورده کنیم

قرار نیست هر کسی سر راهمان است را له و لورده کنیم

وقتی بحث اهداف به میان باشد، یوونتوس همواره در مسیری صحیح گام بر می دارد. پیروزی برابر کالیاری و پالرمو در سری آ‌ به این معناست که آنها برابر امپولی آخرین بازی تا قبل از تعطیلات بازی های ملی را در حالی انجام می دهند که از رقیبشان ناپولی 1 امتیاز بیشتر دارند و پیروزی 4‐0 برابر دیناموزاگرب هم سیاه و سفیدها را به صدر جدول گروه اچ رقابت ها رسانده است.

 

با این حال برای آندره آ‌ بارتزالی، سنگ بنای خط دفاع تاریخ ساز یوونتوس، همواره جای پیشرفت وجود دارد. بارتزالی و دوستان، روز سه شنبه مقتدارانه در کرواسی پیروز شدند، و این عملکردی است که قهرمان ایتالیا به دنبال حفظش می باشد و در ادامه ی فصل هم بتواند تکرارش کند.

 

آندره آ شب گذشته برابر دوربین های مدیاست و اسکای حاضر شد و در مورد شروع به کار تیمش در رقابت های لیگ، آرزوهای اروپایی و البته، بازی یکشنبه برابر امپولی که در خارج از خانه برگزار می شود، صحبت کرد:

 

کیفیت فوق العاده برای رقابت:

 

ما در سالهای اخیر در این مسیر قرار گرفته ایم، سفری که باعث شد بفهمیم که در هر رقابتی که در آن حاضریم می توانیم تا پایان حضور داشته باشیم. هیچ گس نگفته است که ما شانس اول قهرمانی هستیم اما درعین حال می دانیم که آنچه برای داشتن حضوری موفق در لیگ قهرمانان اروپا لازم است داریم. هرگز اعتقاد نداشته ایم که شکست ناپذیر هستیم. اگاهیم که در این تابستان تقویت شده ایم، اما در هین حال اذعان می کنیم که قرار نیست هر کسی سر راهمان است را له و لورده کنیم. امسال بیشتر از تمام سالهای گذشته امکان اشتباه وجود دارد. هرکسی با تمام توانش تلاش می کند تا یوونتوس را شکست دهد و این ما را مجبور می کند که بازیمان را پیشرفت بدهیم.

 

نگاه به گذشته، نگرش به آینده:

 

برای طریقه ی بازی خودمان هم جای پیشرفت وجود دارد و این موضوع در کنار قهرمان، یکی از اهدافی است که ما در فصل جاری مد نظر قرار داده ایم. با گذشت زمان، فوتبال خوب باعث به وجود آمدن نتایج خوب می گردد. طبیعتا نمی توانیم این این استحکام و نظم دفاعی که ما را تا به اینجا آورده است رها کنیم، کافی است به نتایج فوق العاده ای که در این سالها به لطف این موضوع کسب کرده ایم نگاهی بیندازید. اما مطمئنا یکی از مهمترین اهداف ما این است که تا جایی که بتوانیم هجومی بازی کنیم.

 

تمرکز کامل روی توسکانی:

 

امپولی تیمی سخت کوش است و همواره می تواند خطرناک باشد. ما به آنجا می رویم در عین حال هم می دانیم که باید 3 امتیاز کامل را به دست بیاوریم و هیچ چیز هم مشخص نیست. این عملکرد ― و نه سیستم ― است که نتیجه ی بازی را تعیین می کند و ترکیب اولیه هر چه که باشد، باید بازی خوبی روز یکشنبه نمایش بدهیم. به نظر من، ما می توانیم هم سیستم. و هم ترکیب را در یک بازی و یا در دوره های مختلف زمانی عوض کنیم که به وضعیت چرخش بازیکنان و مراحل مختلف فصل بستگی دارد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: